همیشه با تو......






















!!...در حسرت اما

!!...گاهی چه زود دیر میشود

همیشه با تو
با تو بوده ام ، همیشه و در همه جا
با تو نفس کشیده ام ، با چشمان تو دیده ام
مرا از تو گریزی نیست
چنانکه جسم را از روح و زمین را از آسمان و درخت را از آفتاب
تو دلیل من برای حیات بودی و هستی
و چنان با این دلیل زیسته ام که باور کرده ام
علت بودن من تو هستی
پاسخ من به آغاز و پایان زندگی این است : « همیشه با تو »


__________________
وقتی عشقت تنهات گذاشت …
نگران خودت نباش که بدون اون چی کار کنی ، شرمنده ی دلت باش که بهت اعتماد کرد !


نظرات شما عزیزان:

فرزانه
ساعت11:57---4 اسفند 1389

آمدم تا مست و مدهوشت کنم اما نشد
عاشقانه تکیه بر دوشت کنم اما نشد

آمدم تا از سر دلتنگی ام
گریه تلخی در آغوشت کنم اما نشد

نازنینم یاد تو هرگز نرفت از خاطرم
سعی کردم فراموشت کنم اما نشد . . .


سلام

آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــم

و منتظر حضور پر مهرتون







aliiiiiiiiiiii
ساعت14:28---3 اسفند 1389


fakhri joon
ساعت11:34---3 اسفند 1389
salam ahanget bahale.harfat ham dage adamo taze mikone

moein009
ساعت8:49---3 اسفند 1389
اول سلام .حالم که خوب نیست در رو به موتم سرما خودم اساسی امیدوارم که هیچ وقت مریض نشی بگو آمین گفتی . چه میشه کرد همونجوری که بعضی دخترا ضد ما هستن ما هم باید یکیمون مرد شه جوابشونو بده ممنون که سر زدی بازم بیا

فدات

بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 5 / 12 / 1389برچسب:,ساعت 1:2 توسط مهنا|


آخرين مطالب
» نمیبخشمت...
» به سلامتی...
» نیستی...
» اگه نباشی..
» نامرد که میشوی...
» تو...
» نمیفروشم...
» شخصیت شناسی...
» قلب یتیم من....
» باران عشق...
» سال نو مبارک....
» سال نو مبارک..
» چشم ها دروغ نمیگویند...
» غم نگاه اخر...
» تاوان...
» خدایا..
» من به امار زمین مشکوکم...
» خدایا کفرمیگویم..
» اولین روز بارانی رابه خاطر داری؟؟
» منتظر..

Design By : RoozGozar.com